Registrujte se do našeho webu a vyplníte svůj profil.
2.
Váš profil je zveřejněn v katalogu 🌐
Zákazníci si mohou prohlížet katalog dodavatelů, kde bude váš profil také zveřejněn.
3.
Reagujte na poptávky 📩
Zákazníci zadávají poptávky a vy posíláte svoje nabídky.
4.
Zákazník si vybírá z nabídek 🛍️
Z obdržených nabídek si zákazník vybírá pomocí svých preferencí toho nejlepšího dodavatele.
5.
Právě jste získali zakázku! 🎉
Poslali jste kvalitní nabídku? Zákazník si vás vybere a sám vás kontaktuje.
Proč si dodavatelé vybírají najdiwebaře?
Transparentní poplatek nebo provize
V případě základního členství platíte jen provizi 10% z dokončené zaplacené zakázky. V případě členství PLUS platíte pouze měsíční poplatek bez jakékoliv provize. Vyberte si, co Vám více vyhovuje.
Férové srovnání dodavatelů
Zákazník si vybírá z přehledu nabídek podle důležitých paramterů, např. referencí. Máte dobré reference? Vaše šance je vyšší i když jste neposlali nabídku jako jedni z prvních. Kvalitní dodavatelé mají větší šanci.
Ideální pro freelancery i větší společnosti
Na našem portálu hledají webaře jak malí podnikatelé, tak i velké firmy. Velikost zakázek se liší. Ať už hledáte jakoukoli zakázku, tady ji najdete.
Zveřejnění v katalogu dodavatelů
Po vytvoření profilu na našem portálu bude váš profil zveřejněn v našem katalogu dodavatelů. Budete tak na očích zákazníkům.
Na najdiwebare.cz mě zaujalo, že nejde o další přeplácaný portál. Rozhraní je čisté, intuitivní a orientace je otázkou pár vteřin. Jako webař oceňuju, že tady nejde o nekonečné aukce nebo honění se za haléřem - ale o reálné zakázky a férové zadavatele. Funguje to rychle, nabízí to přesně to, co člověk potřebuje, a mám pocit, že za tím stojí někdo, kdo chápe, jak freelance prostředí opravdu funguje. Rád využívám a doporučuju dál.
V základním členství platíte provizi 10% u uzavřené zakázky a neplatíte žádné další poplatky. V členství PLUS platíte měsíční poplatek 389 Kč. Žádné provize ani jiné poplatky neplatíte.
Kdy musím zaplatit provizi 10%?
Provizi 10 % platíte pouze v základním členství a až poté, co vám zákazník zaplatí za Vaši práci. Nebudete nám nic platit, dokud sami nedostanete zaplaceno.
Co se bude dít po registraci?
Vyplníte svůj profil a můžete začít okamžitě reagovat na poptávky.
Jak funguje spojení se zákazníkem a případné placení provize?
Poptávající vidí všechny nabídky na jedné stránce. Pokud se Vaše nabídka líbí, může kliknout na tlačítko "Nabídka se mi líbí, dodavatel mě může kontaktovat". V takovém případě dostanete email s kontaktními údaji na zákazníka. Poptávající se Vám může ozvat i sám. Jakmile jste spojeni se zákazníkem, domlouváte se spolu sami bez nás. Pokud máte základní členství a dokončíte zakázku, napíšete konečnou cenu do Vašeho profilu k dané poptávce a my Vám vystavíme fakturu na 10%. provizi.
Jak zajistíte, že zákazník upřednostní kvalitního dodavatele?
Zákazník vidí všechny poptávky na jedné stránce pod sebou. U každého dodavatele vidí důležité paramtery - cenové rozpětí, referenční weby, hodnocení atd. Díky tomu má dostatek informací k tomu, aby si zvolil podle kvality a ne podle toho, kdo např. zareaguje jako první.
Získám kontaktní údaje na zákazníka?
Kontaktní údaje zákazníků nezveřejňujeme. Cíl tohoto webu je, aby zákazník dostal všechny nabídky ve stejném formátu. Všichni dodavatelé tedy vyplňují stejný formulář. Zákazník si sám vybere a následně vás kontaktuje.
Nemám žádné reference. Mám šanci na získání zakázky?
Ano. I přesto, že nemáte dostatek referencí, tak můžete zákazníka zaujmout jinými parametry, např. cenou a rychlostí. Zákazníci hodnotí všechny parametry nabídky a ne jen reference. Mít kvalitní reference je ale samozřejmě výhoda.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.