Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Poskytovatel služby

Poskytovatelem služby Najdi webaře je:
Paclík&Bilynský s.r.o.
Žirovnická 266, 394 64, Počátky
IČO: 09157697
Datová schránka: mre6nsp
Spisová značka: C 29908 vedená u krajského soudu v Českých Budějovicích
E-mail: info@najdiwebare.cz
(dále jen „Poskytovatel“)

1.2 Objednavatel služby

Objednavatelem je právnická nebo fyzická osoba, která si objedná službu přístupu k poptávkám na platformě Najdi webaře za účelem získání obchodních příležitostí (dále jen „Objednavatel“).

1.3 Služba Najdi webaře

Služba Najdi webaře slouží jako prostředník mezi zadavateli poptávek (dále jen „Poptávající“) a Objednavateli, kteří nabízejí služby jako tvorba webu, SEO, marketing a podobné. Poskytovatel zpřístupňuje kontakty na Poptávající registrovaným Objednavatelům, kteří mohou na základě získaných informací nabízet své služby. Poskytovatel neodpovídá za obsah poptávek ani za úspěšnost navázaných obchodních vztahů.

2. Registrace a užívání služby

2.1 Registrace Objednavatele

Registrace probíhá vyplněním elektronického formuláře na webu www.najdiwebare.cz a uhrazením příslušného poplatku dle aktuálního ceníku. Uzavřením registrace souhlasí Objednavatel s těmito obchodními podmínkami.

2.2 Zpřístupnění služby

Po registraci a uhrazení poplatku je Objednavateli zpřístupněn účet, prostřednictvím kterého získá přístup k detailům poptávek. Přístup je poskytován na sjednané období dle uzavřené smlouvy.

2.3 Odpovědnost za užívání

Objednavatel se zavazuje používat získané kontakty pouze k účelu, který odpovídá zaměření platformy. Je zakázáno šíření kontaktů třetím stranám, zasílání nevyžádané pošty (SPAM) či jakékoliv jiné zneužití informací získaných prostřednictvím Najdi webaře.

2.4 Typy členství

2.4.1 Základní členství
- Bez měsíčního poplatku.
- Provize 10 % z realizované ceny zakázky bez DPH (viz čl. 4.3).
- Objednavatel je povinen do 5 kalendářních dnů od uzavření obchodu nahlásit ve svém účtu výši realizované ceny bez DPH.
- Vyúčtování provize probíhá měsíčně po 5. dni v měsíci za obchody nahlášené za předchozí měsíc.
2.4.2 Členství PLUS
- Placené členství dle ceníku na webu.
- Výhody: 
- možnost reagovat na poptávky o 12 hodin dříve,
- bez provize z realizovaných zakázek,
- zvýraznění a přednostní pozice v katalogu dodavatelů.
2.4.3 Přepínání mezi typy členství
- Uživatel může v profilu přepínat mezi Základním členstvím a členstvím PLUS.
- Při přechodu z PLUS na Základní členství zůstává PLUS aktivní do konce již zaplaceného období, poté se účet automaticky přepne na Základní členství. Poměrná náhrada se neposkytuje.
- Při přechodu ze Základního členství na členství PLUS je výhoda PLUS aktivní po úhradě a aktivaci.

3. Práva a povinnosti smluvních stran

3.1 Povinnosti Poskytovatele

- Zajistit funkčnost platformy a zpřístupnit Objednavateli poptávky dle aktuální nabídky.
- Reagovat na případné reklamace služeb do 30 pracovních dnů.

3.2 Povinnosti Objednavatele

- Uvádět při registraci pravdivé údaje.
- Dodržovat pravidla etického a zákonného jednání při kontaktu s Poptávajícími.
- Nešířit ani nezneužívat získané informace.

3.3 Možnost odstoupení

Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, pokud Objednavatel poruší podmínky užívání. Objednavatel má možnost odstoupit od smlouvy v případě, že Poskytovatel opakovaně neplní své závazky.

3.4 Povinnost hlášení realizovaných obchodů (Základní členství)

Objednavatel v Základním členství je povinen nahlásit realizovaný obchod dle čl. 2.4.1 a uvést celkovou cenu bez DPH sjednanou s Poptávajícím. V případě etap či navýšení ceny je povinen údaje aktualizovat bez zbytečného odkladu.

3.5 Kontrola a součinnost

Za účelem ověření splnění povinností je Poskytovatel oprávněn žádat součinnost a podklady (objednávka/smlouva, faktura/platba, potvrzení Poptávajícího). Objednavatel je povinen je poskytnout do 5 pracovních dnů od výzvy. Poskytovatel může kontaktovat Poptávajícího pro ověření realizace.

3.6 Zákaz obcházení systému

Jakékoli obcházení (komunikace či plnění mimo platformu s cílem zakrýt realizaci, uvedení nižší ceny, převedení zakázky na jiný subjekt apod.) je porušením podmínek. Pokud kontakt vznikl přes platformu Najdi webaře, považuje se za zpoplatněný dle zvoleného členství. Zpoplatnění se týká celého rozsahu zakázky přímo realizované na základě poptávky na platformě Najdi webaře a všech dodatků/rozšíření s tím přímo souvisejících.

3.7 Smluvní pokuta, zrušení účtu a náhrada škody

- Nenahlášení, opožděné hlášení přes výzvu nebo nepravdivé/zkreslené údaje u Základního členství zakládají právo Poskytovatele na smluvní pokutu ve výši 100 % z nenahlášené/zamlčené ceny zakázky bez DPH.
- Zaplacením pokuty není dotčen nárok na provizi (10 %) ani právo na náhradu škody.
- Poskytovatel je oprávněn okamžitě zrušit účet Objednavatele. Zrušením účtu nezanikají povinnosti Objednavatele uhradit již vzniklé závazky, zejména provize a smluvní pokuty.
- Pokuta je splatná do 5 kalendářních dnů od doručení výzvy.

4. Poplatky a platební podmínky

4.1 Poplatky a platební podmínky

Poplatek za službu se řídí aktuálním ceníkem uvedeným na www.najdiwebare.cz. 
Poplatek za službu u Členství PLUS je strháván na základě opakující se platby každý měsíc z platební karty objednavatele. Minimální doba trvání předplatného je jeden měsíc. Objednavatel má možnost opakující se platbu kdykoliv zrušit ve svém profilu, přičemž zůstává členství aktivní do konce předplacené doby, poté se přepne na Základní členství. 
Předplatné v Členství PLUS je možné poté kdykoliv obnovit.

4.2 Neuhrazené poplatky

V případě prodlení s platbou si Poskytovatel vyhrazuje právo pozastavit přístup ke službě, případně pohledávku vymáhat prostřednictvím třetí strany.

4.3 Provize (Základní členství)

U Základního členství je Objednavatel povinen uhradit provizi 10 % z realizované ceny zakázky bez DPH. Vyúčtování probíhá měsíčně po 5. dni v měsíci; provize je splatná dle faktury vystavené Poskytovatelem.

5. Reklamace a odpovědnost

5.1 Reklamace služby

V případě technických problémů nebo nefunkčnosti platformy má Objednavatel právo podat reklamaci prostřednictvím e-mailu na adresu info@najdiwebare.cz. Poskytovatel je povinen vyřešit reklamaci v přiměřené lhůtě, nejdéle však do 30 pracovních dnů.

5.2 Odpovědnost za škodu

Poskytovatel nenese odpovědnost za neúspěšné obchodní jednání mezi Objednavatelem a Poptávajícím ani za škody způsobené zneužitím kontaktních údajů ze strany Objednavatele.

6. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel nakládá s osobními údaji Poptávajících i Objednavatelů v souladu s platnými právními předpisy. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na www.najdiwebare.cz.

7. Časově omezené akce a záruka vrácení peněz

V rámci časově omezených akcí můžeme poskytovat speciální výhody, jejichž platnost a podmínky budou vždy upřesněny v rámci dané akce (např. na webových stránkách nebo v marketingové komunikaci).
Jednou z těchto akcí může být například nabídka 14denní záruky vrácení peněz pro nové platící zákazníky (dodavatele/webaře), kteří nejsou spokojeni s našimi službami. Pro uplatnění této záruky je třeba splnit následující podmínky:

- Žádost o vrácení peněz musí být podána nejpozději do 14 kalendářních dnů od provedení platby.
- Žádost musí být zaslána z e-mailové adresy registrované v uživatelském účtu zákazníka.
- Žádost musí obsahovat konkrétní a relevantní důvod nespokojenosti se službou.
- Tuto záruku je možné využít pouze jednou na jeden uživatelský účet (resp. jednoho zákazníka).
- Peníze budou vráceny nejpozději do 30 kalendářních dnů od schválení žádosti.

8. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 27.8.2025. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit, přičemž změny budou oznámeny na webu www.najdiwebare.cz.

Kontaktní údaje:
E-mail: info@najdiwebare.cz

Provozuje

Paclík&Bilynský s.r.o.
IČ: 09157697
Žirovnická 266, 39464 Počátky
info@najdiwebare.cz

Najdete nás

najdiwebare.cz
© 2024 - nyní | Všechna práva vyhrazena